21 Nisan 2010

Mık Mık !!

Daisy

Banyoya girdiğimizde bedeni temizlerken ruhumuzu da temizleyebilsek keşke.
İki şampuanla arınabilsek. Bütün korkuları, kaygıları, endişeleri, düşünceleri banyo giderinden gönderebilsek..

Bir sıkıldım bugün.
Yorulduğum anlarda mız mızlanmaya başlarım ben. Bugün de öyle.
İstanbul yoruyor beni diyorum ama biliyorum ki sebebi ne İstanbul ne de başka bir şey.
Bir zaman önce hayatta kendinden başka suçlayacak hiçbirşey , hiçkimse olmadığını öğrendiğim gün bütün oklar beni göstermeye başlamıştı.

Beni yoran ne İstanbul ne de başka birşey sebebi benim. Benim düşüncelerim yoruyor beni.
Hep daha, hep daha diyen egom yıpratıyor beni.

Ne olur az bilsem ne olur az konuşsam ne olur belki de hiçbirşey bilmesem ?!
Olmaaaz bir tarafım eksik kalır.
Onun içinde sürekli yapma üzerine kurulu bir yaşam sür dur, sonra da şikayet et.
Hep en iyisini iste , gerçekleşince de tatmin olma !
Oldu mu şimdi, olmadı, ama böyle.

Daisy

Veee bir bakmışsın ki hayat öyle ya da böyle sen ister debelen ister debelenme devam ediyor.
Ben de açmışım gözlerimi koca koca anlamaya çalışıyorum, halaa ne anlayacaksam.

Da Vinci zannediyorum herhalde kendimi hayatın şifresini çözeceğim !!!

Atıyor bazen kafam ehh oluyorum. Git yerleş bir kasabaya, bir sahil beldesine.
Ohh mis gibi ek biç olmadı ekme biçme. Olanla yetin olmayanı düşünme.
Ya da yap 1 tane sırt çantası atla git gez dünyayı ama sadece 1 çantayla ve cebindeki paranla.

Ama dedim ya olmuyor. Gidilmiyor öyle.
Serde alışkanlık var ve en önemlisi kocaman bir bağımlılık var, beni benden alan!


8 yorum:

  1. demek mık mık:))
    anlamaya anlaşılmaya çalıştıkça dahada karşıyor ki insanın kafası.Benimde bu aralar içim gelgitleri yaşıyor sanki.
    Hem dur gitme,kargon gelecek daha:D

    YanıtlaSil
  2. ivet mık mık bu oluyor :)
    çabuk gönder Şule bak gidicem geliyorlar sağdan sağdan :D

    YanıtlaSil
  3. Egomuzu sol omuzumuza oturtup sadece bizi izler hale getirdiğimizde yıpranmamızda bitecek:))Bunun için öğreniyoruz,öğretiler bunun için ama hiç kolay değil.En büyük bağımlılığımız alışkanlıklarımız,bir vazgeçebilsek...

    YanıtlaSil
  4. uğraşmak çabalamak bazen inan daha çok yoruyor..ama ben de hep derim bişiy olsa şu kafamın içindekiler azıcık azalsa beni yormasa diye:)

    YanıtlaSil
  5. maalesef hayat böyle birşey bence, debelen dur koştur ve ömür geçsin :)

    YanıtlaSil
  6. bazı anlarda hepimizin başına gelen ortak sıkıntılar; gönül ne kalmak ister ne gitmek... keşke herşey itediğimiz zaman sırt çantası kapıp gitmek kadar basit olsa (insanoğlu acaba bundan da sıkılır daha farklı bir şeyler de istermi :))

    YanıtlaSil
  7. imkanım olsa 1 sn bile durmam!!

    YanıtlaSil
  8. Gamze, sen beni bulmasan ben seni bulamayacak, bu güzel fotolardan mahrum kalacaktım. Teşekkür ederim. İzninle izliyorum.

    Ben de bugünlerde o yorgunlardan biriyim. Sadece fotoğraf makinamı alıp egzost dumanının ulaşmadığı, sadece şu papatyaların bulunduğu biryerlere gidesim var. Ama paçamdan tutup göndermeyen bir de oğlum :)

    YanıtlaSil